– Najlepsze aplikacje na iPhone’a lub telefon z Androidem do kupowania produktów z Amazon

– Najlepsze aplikacje na iPhone’a lub telefon z Androidem do kupowania produktów z Amazon


3. Aplikacja Amazon Prime

5. RedLaser App

4. Aplikacja ShopSavvy

6. aplikacja eBay

2. Aplikacja Amazona

1. Wprowadzenie

– Jak umieszczę wszystkie moje produkty w jednym magazynie?


Napisz artykuł o tym, jak możesz uporządkować swoje produkty tworząc magazyn. To może być świetny sposób, by trzymać wszystko razem i ułatwić klientom lub kontrahentom znalezienie tego, czego szukają. Możesz też wykorzystać to jako okazję do pochwalenia się swoją pracą i wyróżnienia niektórych z twoich najlepszych produktów lub usług.

– 10 rzeczy, które musisz zrobić, zanim dotrze do Ciebie pierwsza przesyłka


4. Zamów materiały do pakowania, takie jak pudełka i folię bąbelkową, aby zapewnić ochronę podczas wysyłki

1. Upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca do przechowywania

5. Oznacz wszystkie swoje produkty wraz z odpowiadającymi im cenami przed wysyłką, aby klienci wiedzieli, na co się decydują, kiedy kupują coś w Twoim sklepie

2. Stwórz plan wysyłki, aby upewnić się, że wszystkie Twoje produkty dotrą w tym samym czasie

3. Zaplanuj, co zrobisz z produktami, kiedy już do Ciebie dotrą – sprzedasz je, oddasz czy zatrzymasz?

6. Ustal, ile pieniędzy wpływa do Twojego sklepu i gdzie one trafią – czy chcesz mieć gotówkę do ręki, czy wolisz umieścić wszystko na koncie oszczędnościowym

– 7 ogólnych strategii sukcesu w handlu detalicznym


Napisz artykuł o tym, jak odnieść sukces w handlu detalicznym. Istnieje siedem ogólnych strategii, które mogą pomóc każdemu sprzedawcy w osiągnięciu sukcesu. Te strategie to: stwórz unikalną propozycję sprzedaży, poznaj swojego klienta, ustal prawidłową cenę swoich produktów, efektywnie sprzedawaj swoje produkty, dobrze wyszkol sprzedawców, używaj technologii, by poprawić doświadczenia klienta i bądź elastyczny. Wdrożenie tych strategii pomoże Ci zbudować udany biznes detaliczny, który klienci pokochają!

– Jak sprzedawać na Amazon?


7. Wysyłanie produktów i radzenie sobie ze zwrotami

3. Zakładanie konta sprzedawcy

6. Zarządzanie zapasami i zamówieniami

5. Wycena twoich produktów i zdobywanie recenzji

2. Jak sprzedawać na Amazon – podstawy

4. Umieszczanie swoich produktów na Amazon

1. Czym jest Amazon i co oferuje sprzedawcom

8. Porady, jak odnieść sukces w sprzedaży na Amazon

– Amazon zamierza otworzyć sklep, w którym nie będzie kasjerów


Napisz artykuł o tym, że Amazon planuje otworzyć sklep bez kasjerów. Sklep, który będzie się nazywał Amazon Go, będzie używał czujników i wizji komputerowej, aby wykryć, jakie przedmioty klient wziął do ręki, a następnie odpowiednio je obciążyć. Ten nowy sklep jest wysiłkiem Amazona, by konkurować z tradycyjnymi sklepami stacjonarnymi poprzez uczynienie zakupów szybszymi i wygodniejszymi.

– 10 sposobów na zwiększenie skali merchandisingu szybciej niż kiedykolwiek!


10. Dopracuj i powtarzaj

2. Zbadaj, co i jak się sprzedaje

3. Stwórz kartę liniową lub katalog

6. Stwórz makiety produktów

5. Opracuj historię swojej marki i przewodnik stylu

9. Rynek, rynek, rynek!

4. Zorganizuj się

7. Znajdź dostawcę lub dwóch (lub więcej)

1. Poznaj swojego klienta

8. Załóż sklep (dosłownie)

– Jak korzystać z funkcji “kupuj jednym kliknięciem” na Amazonie


3. Korzyści z używania funkcji “kupuj za jednym kliknięciem” na Amazon

2. Jak korzystać z funkcji “kupuj za jednym kliknięciem” na Amazon

1. Czym jest funkcja “kup jednym kliknięciem” na Amazonie?

– Jakie są korzyści z bycia członkiem Amazon Prime?


1. Skorzystaj z darmowej dwudniowej wysyłki na miliony produktów

3. Uzyskaj dostęp do ogromnej biblioteki muzyki dzięki usłudze Prime Music

2. Oglądaj filmy i programy telewizyjne bez ograniczeń dzięki usłudze Prime Video

8. Bezpłatny 30-dniowy okres próbny

6. Dostęp do Amazon Pantry z dostawą na zakupy spożywcze

4. Uzyskaj wczesny dostęp do błyskawicznych wyprzedaży (Lightning Deals)

7. Ekskluzywne oferty i zniżki dla członków Prime

5. Co miesiąc otrzymuj darmowe książki Kindle

– Jak zoptymalizować swoje produkty na Amazon


4. Wybierz dobry tytuł produktu, który dokładnie opisuje Twój produkt

5. Napisz jasny i szczegółowy opis produktu

1. Zrozum, czym jest optymalizacja i dlaczego jest ważna

7. Ustaw poprawnie cenę swojego produktu

2. Zidentyfikuj trzy rodzaje optymalizacji, które możesz przeprowadzić na Amazonie

6. Dodaj wysokiej jakości zdjęcia swojego produktu

3. Używaj właściwych słów kluczowych, aby Twoje produkty były łatwiejsze do znalezienia

8. Monitoruj swoją konkurencję i dostosuj ceny w razie potrzeby

Polecamy :

https://amzteam.pro

Leave a comment

Your email address will not be published.